فرصت کنترل کالا پس از خرید، 48 ساعت است

ابلاغیه ی وزارت بهداشت:

فرصت کنترل کالای خواب پس از خرید 48 ساعت است

با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت و قرارداشتن کالاهای خواب در دسته کالاهای بهداشتی، فرصت کنترل کالا (از قبیل کسری اقلام در محصول ) تنها ۴۸ ساعت پس از دریافت محصول می باشد و پس از آن در صورت هرگونه ناقصی در دریافت کالا، خارج از مسئولیت مجموعه می باشد .

به گزارش خبرنگار دستر، با توجه به این که محصولات دستر پیش از ارسال برای مشتریان، از نظر کیفی کنترل می شوند، در صورت مشاهده ی هرگونه کسری و یا نقصی در محصول، بر اساس ابلاغیه ی وزارت بهداشت، تنها تا 48 ساعت امکان عودت کالا وجود خواهد داشت.

گفتنیست تمامی محصولات دستر دارای گارانتی بوده و گارانتي ذكر شده بر روي محصولات با افتخار شامل ثبات رنگ محصول پس از شستشو مي باشد و هرگونه پارگی، شست و شوی نامناسب و یا آسیب زدگی مفرط به محصول در حین استفاده از آن شامل گارانتی نمی باشد.

لازم به ذکر است خدمات گارانتی تنها با داشتن کارت گارانتی که بر روی محصول ارایه می گردد قابل انجام می باشد بنابراین لازم است که خریداران محترم در حفظ این کارت دقت نمایند.

 

برگشت و مرجوع كردن كالا، تنها در صورت وجود آسيب و يا نقص آشكار در كالاي به فروش رفته امكان پذير است و امكان مرجوع كردن محصول بنابر سليقه ى شخصي وجود ندارد. با توجه به رعايت پروتكل هاي بهداشتي و عدم امكان مرجوع كردن كالا خواهشمنديم، پيش از ثبت سفارش با دقت كامل محصول مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه روزه همراهتیم

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

خدمات کارخانه دستر تولید انواع ملزومات خواب اعم از انواع روتختی، انواع سرویس لحاف، انواع سرویس کاور لحاف، انواع سرویس های نیم ست وملحفه، انواع روتختی بهاره، لحاف لایت، کاور تشک سفری، انواع بالش، انواع روبالشتی، و… در تمامی ابعاد و مناسب هر نوع سلیقه با بهترین متریال و کیفیت در خور شان ایرانی می‌باشد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کالای خواب دستر می‌باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.