[lmt-post-modified-info]

روتختی سه بعدی چیست؟

روتختی سه بعدی چیست؟

روتختی سه بعدی چیست؟

روتختی سه بعدی چیست؟ همه ما علایق خاصی داریم که گاهی یادآور خاطرات بسیار شیرین هستند. این خاطرات می‌تواند از یک سفر، فیلم، انیمیشن، خوراکی یا هر چیز دیگری باشد که با به خاطر آوردن آن لبخند بر لب‌ های ما نقش می‌بندد.حالا تصور کنید هر روز از خواب بیدار می‌شوید و آن‌ را به صورت واقعی در اتاق خواب خود می‌ بینید.

حتی فکر کردن به این موضوع نیز می‌تواند هیجان‌ انگیز باشد. خبر خوب این است که روتختی‌ های سه بعدی این امکان شگفت‌‌ انگیز را برای ما فراهم کرده‌اند. حتما اسم این روتختی‌ ها را شنیده‌ اید زیرا این روزها روتختی‌ سه بعدی یک ‌نفره و دو نفره طرفداران زیادی دارد که در ادامه با دلایل این محبوبیت و همچنین ویژگی‌ های خاص این کالا آشنا می‌شویم.

روتختی سه بعدی مانند سایر انواع روتختی یکی از محصولات کالای خواب به شمار می‌رود که مدت زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد. روتختی سه بعدی به دلیل تفاوت جذاب و چشمگیری که با روتختی‌ های معمولی دارد در همین مدت کوتاه طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. طراحی روتختی سه بعدی برگرفته از صنعت سینما، فیلم و عکس‌های سه بعدی است که هیجان تماشای فیلم و عکس‌ها را چند برابر می‌کنند.

طرح‌های روتختی سه بعدی یا 3D به‌ صورت تصاویری عمق دار و توسط دستگاه‌ های دیجیتالی چاپ می‌شوند. برای مثال روتختی‌‌های سه بعدی که طرح منظره و طبیعت یا گل و پرندگان را دارند حس و حالی باورنکردنی و پرهیجان به اتاق خواب می‌دهند و تصور می‌کنید با یک منظره واقعی رو‌ به‌ رو شده‌ اید.

روتختی سه بعدی چیست؟

مزیت خرید روتختی سه بعدی چیست؟

به ادامه مقاله روتختی سه بعدی چیست؟ میپردازیم. همان طور که می دانید هر اتاق خوابی با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی ، برای زیبا شدن نیازمند یک روتختی شکیل و خاص است. امروزه رو تختی های سه بعدی تهیه شده از جدید ترین طرح های روز دنیا بهترین گزینه جهت زیبایی اتاق محسوب می شوند.

بنابراین همانطور که متوجه شدید خرید روتختی های سه بعدی باعث آفرینش عمق بصری بسیار زیبایی در محوریت دکوراسیون اتاق خواب ، که بر عهده تخت خواب است می شود، تا حدی که هیچ کدام از رو تختی های دیگر توان رقابت با آن را ندارند.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید روتختی و هرآنچه باید بدانید

برای انتخاب روتختی سه بعدی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام انتخاب روتختی سه بعدی به فاکتورهای زیر توجه کنید:

  • جنس‌:
    روتختی سه بعدی را می توان از مواد مختلفی مانند پنبه، پلی استر یا ترکیبی از هر دو ساخته شد. هنگام تصمیم گیری، کیفیت، دوام و راحتی مواد را در نظر بگیرید. این مسئله به شدت بر قیمت روتختی سه بعدی تاثیرگذار می باشد . روتختی های سه بعدی بصورت چاپی بر روی پارچه های میکرو و انواع مخل بسیار رایج هستند.
  • طراحی:
    روتختی های سه بعدی دارای طرح های مختلفی هستند، از الگوهای هندسی گرفته تا نقوش گل. طرحی را انتخاب کنید که با سبک و طرح رنگ اتاق شما مطابقت داشته باشد. همچنین طرح های بسیار زیادی برای دختر و پسر شما نیز موجود می باشد که معمولاً الهام گرفته از شخصیت های کارتونی مورد علاقه فرزند شماست .
  • اندازه:
    قبل از خرید روتختی سه بعدی، حتماً تخت خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که اندازه صحیح را به دست آورده اید. روتختی خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می تواند ظاهر کلی اتاق شما را مخدوش کند. روتختی یک نفره و روتختی دونفره با سایز های استاندارد برای خرید مطابق اندازه تخت شما موجود می باشد. در بسته سرویس روتختی یک عدد لحاف یک عدد رو تشکی، روبالشی و کوسن قرار دارد.
  • مراقبت:
    قبل از خرید روتختی دستورالعمل مراقبت از روتختی را در نظر بگیرید. برخی از روتختی های سه بعدی نیاز به مراقبت ویژه ای دارند، مانند شستن با دست یا خشک شویی، که ممکن است برای همه راحت نباشد.

روتختی سه بعدی چیست؟

معایب روتختی سه بعدی

  • قیمت بالا:
    یکی از معایب روتختی سه بعدی قیمت آن می باشد. قیمت روتختی سه بعدی به عوامل مختلفی از جمله کیفیت مواد اولیه به کار رفته، کیفیت چاپ، برند و محل فروشگاه عرضه کننده آن بستگی دارد.
  • شستشوی و نگهداری دشوار:
    یکی دیگر از معایب روتختی سه بعدی نحوه شستشوی آن است. برای شستشوی این روتختی ها در ماشین لباس شویی، بهتر است از دمای 30 درجه و شستشوی ملایم استفاده کنید. در ضمن استفاده از سفید کننده ها یا پودر هایی که دارای دانه های آبی هستند به هیچ وجه توصیه نمی شود. خشک کردن روتختی های سه بعدی در خشک کن لباسشویی به هیچ وجه مجاز نمی باشد. اما استفاده از خشکشویی بلامانع است.
  • جنس های متفاوت:
    یکی از معایب روتختی سه بعدی تشخیص درست جنس خوب از بد است. در تولید تمام روتختی ها، از جنس های مختلفی استفاده می شود. در صورت شناخت ناکافی درباره آن ها ممکن است انتخاب اشتباه داشته باشید. جنس ها به طور کلی شامل، جنس پارچه و الیاف مورد استفاده در سرویس روتختی سه بعدی می باشد. بهتر است برای انتخاب روتختی سه بعدی اصیل و با کیفیت، از نخ میکرو یا کتان 100% استفاده کنید. همچنین الیاف داخلی از جنس ضد حساسیت پر می شود و در نتیجه برای پوست بدن مضر نمی باشد.

همچنین بخوانید: جنس مناسب روتختی چیست؟

بهترین جنس برای رو تختی سه بعدی

به این خاطر که پارچه‌ های به کار رفته در روتختی‌ های سه بعدی تحت عملیات حرارتی خاصی تولید می‌شوند، ‏باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. اگر جنس و کیفیت این پارچه مطلوب نباشد، پس از اجرای این عملیات حرارتی، ‏پارچه کیفیت اولیه‌ی خود را از دست داده و نتیجه‌ی نهایی مطلوب نخواهد بود. به همین منظور، پارچه‏ هایی از جنس میکرو، پنبه، تنسیل یا بامبو را برای ساخت و تولید روتختی‌ های سه بعدی به کار می‌برند.

کیفیت یک روتختی معمولاً با کیفیت چاپ آن مشخص می‌شود. پس هرچه کیفیت ‏چاپ بالاتر باشد، کیفیت پارچه‌ ی روتختی نیز بهتر خواهد بود. تصاویری به طور سفارشی برای روتختی سه بعدی چاپ می‌شوند نیز باید کیفیت بالایی داشته باشن. به همین دلیل در فرآیند چاپ، از تجهیزات تخصصی و مواد اولیه‌ ی با کیفیتی استفاده می‌شود.

روتختی سه بعدی چیست؟

روتختی سه بعدی چه مدلی بخریم؟

روتختی‌ های 3D هم مانند سایر روتختی‌ ها، مدل و سبک‌ های متنوعی دارد. با توجه به استقبال گسترده از روتختی‌ های سه بعدی، صد ها طرح از این روتختی در بازار موجود است.

به همین دلیل انتخاب زیباترین یا بهترین مدل روتختی سه بعدی کار بسیار سختی به نظر می‌رسد. اما فروشندگان و تولیدکنندگان روتختی سه بعدی را به دسته‌بندی‌های متنوع و مشخصی تقسیم کرده‌اند. برای خرید روتختی سه بعدی فقط باید طرح مد نظرتان را به فروشندگان اعلام کنید.

روتختی سه بعدی مانند روتختی چهار فصل، عروس، لحاف اسپرت و سایر مدل‌های سرویس خواب در سبک‌ های متعددی طراحی می‌شود. روتختی‌‌ های سه بعدی این روزها در سبک‌ های ساده، مدرن، مینیمال، فانتزی، سنتی و گلدار طراحی و تولید می‌شوند.

روتختی عروس سه بعدی،‌ روتختی سه بعدی دخترانه و پسرانه، روتختی دونفره و یک‌ نفره سه بعدی و در رنگ‌ بندی‌ های متنوع مانند روتختی سه بعدی قرمز، آبی، زرد و سایر رنگ‌ها از جمله پرفروش‌ترین انواع روتختی‌ های 3 بعدی جدید هستند.

صحبت پایانی

سعی کردیم در این مقاله از دستر تمامی نکات در مورد روتختی سه بعدی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. دستر با روتختی های سه بعدی بسیار زیبا در طرح ها و رنگ های مختلف یکی از کامل ترین مجموعه ها در خرید روتختی سه بعدی می‌باشد ، در عین حال کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه بودن کالاهای دستر به شما در داشتن روتختی سه بعدی جذاب کیفیت بالا با قیمت مناسب کمک میکند.

دکتر بهناز راد پژوهشگر علوم عصب شناسی دکتررادهستم و فعال حوزه علوم اعصاب در ایران با ۱۵ سال سابقه. پژوهشگران عصب شناسی زیادی در دنیا بر روی خواب انسان مطالعه می کنند چراکه خواب یکی از فعالیت‌های بنیادی و ضروری برای سلامتی و عملکرد بهینه مغز و سیستم عصبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه روزه همراهتیم

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

خدمات کارخانه دستر تولید انواع ملزومات خواب اعم از انواع روتختی، انواع سرویس لحاف، انواع سرویس کاور لحاف، انواع سرویس های نیم ست وملحفه، انواع روتختی بهاره، لحاف لایت، کاور تشک سفری، انواع بالش، انواع روبالشتی، و… در تمامی ابعاد و مناسب هر نوع سلیقه با بهترین متریال و کیفیت در خور شان ایرانی می‌باشد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کالای خواب دستر می‌باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.